Main Menu

  • Direction Tangkak, JHR
  • Phone 010-8314900 | 06 979 1682 (F)

JENIS PERKHIDMATAN

PIAWAI KUALITI PERKHIDMATAN

Masa Menunggu Untuk Mendapatkan Perkhidmatan di KaunterKami akan melayan anda pada kadar segera setibanya anda di kaunter utama.
  

Maklumbalas Pelanggan

Kami akan memberi maklumbalas penyelesaian bagi aduan biasa kepada pelanggan dalam tempoh lima belas (15) hari bekerja.Bagi aduan kompleks,tempoh penyelesaian bergantung kepada tahap kompleksiti aduan.
  
Pendaftaran PelajarPendaftaran pelajar dalam Sistem Community College Management System (CCMS) diselesaikan dalam tempoh tiga (3) hari bekerja selepas pelajar melapor diri.
  
Keputusan PeperiksaanPengumuman keputusan peperiksaan akan dibuat dalam tempoh empat belas (14) hari dari tarikh Mesyuarat Jawatankuasa Peperiksaan di Peringkat Kolej Komuniti Ledang.