Peringkat |
Objektif Kualiti |
Pegawai Bertanggungjawab |
Bahagian Akademik |
- Memastikan prestasi pencapaian PLORR setiap program melebihi 80% bagi setiap kohort ambilan.
|
Timbalan Pengarah Akademik
|
Bahagian Pengurusan |
- Memastikan peratus institusi mencapai Overall Equipment Efficiency (OEE) berdasarkan skor melebihi 85% pada tahun semasa.
|
Timbalan Pengarah Pengurusan
|
Unit Latihan dan Pembangunan Staf |
- Memastikan 100% kakitangan menghadiri latihan dalam perkhidmatan sekurang-kurangnya TIGA (3) hari dalam setahun.
|
Pegawai Latihan dan Pembangunan Staf
|
Unit Pengambilan Pelajar |
- Memastikan pencapaian skor soalselidik pendaftaran pelajar baharu mencapai purata 80%.
|
Pegawai Pengambilan
|
Unit Peperiksaan |
- Memastikan peratus vetting bagi soalan penilaian berterusan (PB) bagi setiap program adalah 100%.
|
Pegawai Peperiksaan
|
Unit Perhubungan Industri dan Alumni |
- Memastikan 80% pelajar lulus Latihan Industri.
|
Pegawai Perhubungan Industri dan Alumni
|
Unit Penerangan |
- Memastikan aduan pelanggan diselesaikan dalam tempoh 14 hari bekerja bagi kes aduan biasa. Bagi aduan kompleks, tempoh penyelesaian bergantung kepada tahap kompleksiti aduan.
|
Pegawai Penerangan
|
Unit Pentadbiran dan Kewangan |
- Memastikan Prestasi Belanja Mengurus mencapai sekurang-kurangnya 99% daripada peruntukan diterima setiap tahun.
|
Penolong Pegawai Tadbir
|